Thursday, April 28, 2011

Bengkel Pengukuhan KUN dan SDO 2011

Pada sesi petang pula, bengkel ini diteruskan dengan taklimat daripada En Suhardi Alias, Pengarah Cawangan Organisasi MSN yang bertajuk 'Penajaan'. Dengan kaedah taklimat yang unik, beliau telah berjaya menarik perhatian peserta bengkel dan isu penajaan ini dapat dibincangkan dengan lebih baik.

Sesi seterusnya pula diteruskan dengan taklimat oleh En Ibni Amin Busu, Penolong Pengarah Majlis Sukan Negeri Terengganu yang membawa tajuk ' Program Dari Akar Umbi'. Pengalaman beliau dalam mengendalikan program latihan atlet serta penganjuran Sukan Malaysia ( SUKMA ) 2008 telah dikongsi bersama. Sesi petang semalam diakhiri dengan taklimat bertajuk ' Pengurusan Masa' oleh Prof MADYA Dr Mohd Shariff daripada UTM Skudai.

Peserta bengkel juga turut diberi penerangan berkaitan pelaksanaan program latihan di negeri-negeri oleh beberapa orang pegawai pembangunan negeri untuk dikongsi bersama.










No comments:

Post a Comment

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.