Tuesday, September 15, 2009

Lawatan pemantauan di Pusat Kata Penang






Hasil dari pemantauan :

Tarikh : 14hb September 2009 (Isnin)
Masa : 4.30 petang - 5.45 petang
Tempat : Pusat Latihan Karate [KATA] Pelapis Kebangsaan Jalan Argily, Pulau Pinang.


1. Telah menyerahkan lima (5) buah basikal kepada Atlet Pelapis Kebangsaan dan atlet-atlet mengucapkan terima kasih kepada Puan Hanim dan pihak MSNM.

2. Telah menyerahkan informasi tiket untuk atlet Zyen Faiezan dan Mohd Azuhansyah yang akan balik ke Sabah, Hari Raya balik kampung baaaa.....

3. Melawat atlet Chun Jin Wee yang menghadapi kecerdaan semasa latihan pada 2 September 2009 dan saya hanya di makluman oleh Jurulatih pada 10 September 2009. Keadaannya sudah beransur pulih dan menasihatkan beliau untuk terus mendapatkan rawatan dari dokor dan ia dijangka pulih sepenuhnya selepas tiga (3) bulan.

4. Memantau latihan atlet Cawangan Pelapis Kebangasaan dan mendapati Mohd Azuhasya tidak hadir kerana bersekolah dan Lim Chee Wei kerana demam campak.

5. Berbincang dengan Jurulatih dan mendapatkan Jadual Kedatangan Atlet bagi bulan Ogos 2009.

6. Sebelum meninggalkan pusat latihan sempat mengadakan perbincangan dengan Atlet Pelapis Kebangsaan tetang pentingnya Sikap Bekerjasama.

Report sent by Fatimah Penang SDO

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.