Friday, September 11, 2009

PROJECT 2013: TEST MATCH IN BANGALORE INDIA. Day 3








Salam 1 Malaysia...

Laporan dari Bangalore India...

Pembetulan kepada laporan semalam bukan taem Army bwh 18 tahun tapi dia org hantar team All Army India team yang sangat kuat di bawa khas dari seluruh kem askar dari India dibarisi oleh ramai bekas pemain India... rata-rata pemain berumur 25 tahun keatas... Keputusan perlawanan Projek 2013 menang 2-1 keatas team All India Army... Tahniah kepada para pemain dan jurulatih yang telah menghiburkan penonton di Stadium Sport Authority Of India. Ptg semalam paling ramai penonton hadir untuk menyaksikan perlawanan persahabatan... Rata2 di Bangalore ni pemain kita mendapat pujian dan sudah di kenali oleh penduduk tempatan kerana mempamerkan permainan yang baik sepanjang 3 siri perlawanan persahabatan... Terdapat juga pasukan yang tidak disenaraikan dalam test match ini nak lawan dengan team Projek selepas kita menang dengan team All India Army yg bagi mereka team ni sangat kuat kerana dibarisi oleh bekas2 pemain kebangsaan India..

Perlawanan persabatan pada ptg ini akan diteruskan dengan menentang pasukan Centre of Execellence hockey team... keseluruhan pemain nampak agak keletihan setelah 3 perlawanan persabatan dan tiada kecederaan serius pada setiap atlet... untuk perlawanan petang ini jurulatih akan menggunakan strategi yang berbeza untuk tidak meletihkan pemain untuk bermain pada ptg ini...

Sekian saya Izuwan melaporkan dari Bangalore India...

No comments:

Post a Comment

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.