Tuesday, February 10, 2015

MESYUARAT KETUA UNIT NEGERI BIL 01/ 2015 : 09 - 11 FEBRUARI 2015

TARIKH : 9 FEBRUARI 2015 
MASA : 2.30 PM - 6.30 PM
TEMPAT : BILIK RAJAWALI, CASA MSNM

Seperti amalan tahun-tahun yang sebelumnya, cawangan Pelapis akan mengadakan mesyuarat dengan Ketua Unit / Pemangku Ketua Unit Negeri bersama wakil Pegawai Pembangunan Negeri (PPN). Jumlah kehadiran adalah seperti berikut :

Pengarah Cawangan                                    : 1 orang
Ketua Unit Cawangan Pelapis                       : 4 orang
Pegawai Cawangan                                      :12 orang
Ketua Unit / Pemangku Ketua Unit Negeri    : 13 orang
PPN                                                              : 16 orang

Mesyuarat dimulakan dengan ucapan alu-aluan oleh Pengarah Cawangan Pelapis, En. Jefri Ngadirin diteruskan dengan penerangan berkenaan hala tuju dan fokus cawangan bagi tahun 2015. Antara agenda utama dalam mesyuarat kali ini ialah berkaitan pentadbiran, kewangan, sistem rating USPTN dan juga maklumat terkini program iaitu Pelapis Kebangsaan, Serantau dan Negeri. 

Mesyuarat berakhir pada jam 6.30 petang dan bersambung semula pada pagi 10 Februari 2015 bagi sesi pembentangan Program Latihan mengikut Negeri bagi tahun 2014 dan perancangan 2015.
LAPORAN OLEH, 
NENCY EVE
CAWANGAN PELAPIS MSNM

No comments:

Post a Comment

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.