Thursday, March 17, 2011

MSSM GIMRAMA 2011



Hari ke-3
17 Mac 2011

Acara pagi ini dimulakan tepat jam 9am dengan kategori junior bagi acara belantan & riben. Seramai 20 orang atlet akan bertanding dlm kedua-dua aparatus. Acara pg berakhir pada jam 11am dan akan bersambung pada 11.30am dengan kategori pre junior bagi acara bola dan belantan. Atlet yang terlibat seramai 25 orang.


17 Mac 2011 (Sesi petang)

Acara dimulakan pada jam 2.30pm dengan kategori senior bagi acara belantan & riben dan seramai 28 orang atlet yang terlibat. Ia turut diselangi dengan kategori pre junior bagi acara riben dan atlet yg mengambil bahagian adalah seramai 20 orang. Keadaan dalam stadium agak panas kerana penghawa dingin perlu ditutup supaya tidak mengganggu atlet bg acara riben. Acara untuk ketiga-tiga apparatus tamat pada jam 4.30pm dan ia diteruskan dengan program latihan untuk 3 kategori 'group exercise' iaitu pre junior, junior & senior di atas karpet pertandingan.


laporan di sediakan oleh:
Norjihan

1 comment:

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.