Thursday, June 7, 2012

Updates : 36th. SEASA (3rd. day)

Salam....
 
Berikut adalah keputusan untuk kejohanan 36th. SEASA 2012 bagi hari ketiga.  Untuk hari ketiga ini, atlet Pelapis Kebangsaan dan Pelapis Negeri masih menunjukkan pencapaian baik dari segi pungutan mata tembakan dan medal.  Hasil pasukan campuran antara Pelapis Kebangsaan dengan Pelapis Negeri tidak mengecewakan kontigen Malaysia apabila mereka berjaya mempamerkan persembahan terbaik dengan kejayaan demi kejayaan yang dibuat. 
 
Ini adalah keputusan untuk hari ini.
 
10m Air Pistol (W)
- Siau Cuili - Gangsa (371)
- Noor Izzati Jasni (368)
- Judith Sharon Jimmy (348)
:- Team - Gangsa
 
25m Standard (M)
- Mohd. Wisnu Awaluddin - Emas (556)
- Liew Tack Fai - Perak (545) : DM to Vietnam
- Jasmi Md. Zin - 6th (525)
:- Team - Emas
 
50m Prone (W)
- Aina Zahiran - Emas (589)
- Athirah Hamzah - Perak (576) : DM to Thailand
- Siti Najwa Rashid - Keempat (574)
:- Team - Emas
 
Untuk acara esok pula adalah 10m Air Pistol (M) dan 50m 3 position (M) dan diharap esok juga kejayaan masih berpihak pada kontigen Malaysia.

NORJIHAN BASHAH

1 comment:

  1. Tahniah...pencapaian membanggakan oleh pasukan pelapis..Kami semestinya akan terus bangga dengan pencapaian ini dan pasti pasukan pelapis akan berjaya lagi dengan semangat serta usaha yang gigih...Tahniah!!

    ReplyDelete

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.