Wednesday, October 17, 2012

Kejohanan Track Asia Cup Tehran Iran

Hari ini pasukan trek negara oleh akan berlepas ke Tehran Iran bagi menyertai kejohanan trek asia cup yang akan berlangsung pada 20 hingga 22 oktober 2012. Jadual penerbangan yang berlepas dari klia jam 2.00 pagi dan akan sampai di tehran pada jam 9.00 pagi waktu iran.

Apa yang menarik Pasukan trek negara kali ini disertai oleh gabungan pelumba dari program trek elit dan program pelapis yang mana rata-rata pelumba berumur 19 hingga 22 tahun kecuali pelumba elit trek iaitu edrus yunus. Pasukan negara akan memulakan cabaran pada 20 hingga 22 oktober dimana kesemua acara akan disertai yang mana tempat pertandingan diadakan di velodrome Izadi yang berkeluasan 333.33 meter dan terbuka.

Berikut adalah senarai nama jurulatih dan pelumba.
 Graham rock sears-elit
Junaidi nasir-pelapis kebangsaan
Mustaqim abd kadir-pelapis kebangsaan

 Sprinter
Mohd edrus yunus-elit
Mohd fattah amri zaid-elit
Muhd arfy qhairant-elit
Muhd elmi jumari-pelapis kebangsaan

Endurance Sofian nabil omar- pelapis kebangsann
Wan syazwan wan shahril- pelapis kebangsaan
Mohd fakharuddin dawod- pelapis kebangsaan
Mohd fairet rosli- serantau penang
Muhd zulhilmie afif- elit
Nik mohd hazwan-elit

Diharap pasukan negara dapat memberi cabaran kepada pasukan lain yang mana objektif penyertaan ke kejohanan ini adalah memberi pendedahan pertandingan peringkat antarabangsa.

Sekian Azrain melaporkan dari klia.

No comments:

Post a Comment

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.