Tuesday, October 23, 2012

MESYUARAT PENYELARASAN PROGRAM KHAS SUKAN JUDO DI SEKOLAH SUKAN TUNKU MAHKOTA iSMAIL,JOHOR

Tarikh : 23 Oktober 2012
Masa : 2:00 pm - 4:30 pm
Tempat : Bilik Mesyuarat SSTMI

Satu mesyuarat ringkas telah diadakan antara pihak Cawangan Pelapis MSNM bersama pihak Sekolah Sukan Tunku Mahkota Ismail,Johor. Mesyuarat ini dipengerusikan oleh En. Jefri Ngadirin iaitu Pengarah Cawangan Pelapis,MSNM serta dihadiri oleh En. Azrul (Ketua Unit Pelapis Kebangsaan), En. Marjan (Jurulatih Judo) dan En. Hj Abdul Razak (PK HEM SSTMI). Antara agenda yang dibincangkan adalah berkenaan pembukaan Program Khas sukan Judo. Bagi Program Khas sukan Judo, cadangan untuk pemilihan atlet terbaik yang ditempatkan didalam satu program yang mana program ini bertujuan untuk memberi tumpuan terhadap keperluan atlet Judo. Ia juga turut melibatkan bantuan dari segi peralatan,keperluan pertandingan dan jurulatih. Jam 4:00 ptg, pihak MSNM dibawa melawat sesi latihan atlet sukan Judo.

Sekian
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

  1. Saya nak tahu bagaimana kebajikan n latihan bagi atlet judo. Saya tahu ada atlet judo johor di anak tirikan oleh jurulatih judo di sstmi, atlet ini pernah menyumbangkan emas n perak pada tahun 2011.
    Harap ada yg memberi pehatian,

    ReplyDelete
    Replies
    1. judo dibawah program sekolah. hanya atlet dalam program khas ke sea games sahaja yang duduk dibawah program kami. so kena jelas mana satu program yang you maksud kan???

      Delete

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.