Wednesday, April 3, 2013

KEM BAKAT SUKAN TERJUN 2013 (1 April 2013)


Salam,

Meneruskan kesinambungan kem terdahulu kali ini Kem Bakat Sukan Terjun 2013 diadakan di Pusat Akuatik Paroi, N.Sembilan. Kem bakal berlangsung selama 6 hari bermula 1 hingga 6 April 2013.  Seramai 40 atlet yang terdiri daripada 20 lelaki dan 20 perempuan telah terlibat untuk kem kali ini selain penglibatan 6 jurulatih negeri dan jurulatih Program Pelapis Kebangsaan iaitu Yeoh Ken Nee.  Penyertaan atlet bagi kem ini merupakan nama nama yang telah mengikuti siri kem bakat kumpulan B mulai November 2011 dan kumpulan umur atlet ini adalah antara 7 hingga 12 tahun.

Pada hari pertama kem, tiada sesi latihan dijalankan dimana hanya sesi taklimat jadual program diadakan pada jam 3petang.  Selesai taklimat jadual, atlet telah dipertontonkan dengan 3 video clip penerjun negara dan kesemua atlet begitu teruja apabila melihat pelbagai aksi menarik terjunan oleh atlet kebangsaan.

Pada sebelah malam pula telah diadakan sesi ice breaking oleh En Azlan.  Sesi bermula pada jam 830malam. Sesi ini juga turut dihadiri oleh En M.Rizal Musa selaku Pemangku Ketua Unit N.Sembilan dan pegawai USPTN yang lain bagi memberi tanda sokongan kepada kem.

Sekian dilaporkan daripada Paroi

No comments:

Post a Comment

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.