Tuesday, November 22, 2011

26th Sea Games Indonesia: Rumusan penyertaan dan pingat dari Atlet Pelapis



Temasya Sukan Sea hampir melabuhkan tirainya malam ini. Sekalung tahniah kepada Kontinjen Negara yang berjaya meraih 59 pingat Emas 50 Perak dan 82 Gangsa menjadikan jumlah keseluruhan adalah sebanyak 191 pingat. Satu kejayaan yang amat memberangsangkan melebihi sasaran awal MSN dan menghampiri sasaran yang diletakkan oleh OCM.

Atlet-atlet pelapis juga telah berjaya membantu kutipan pingat kontinjen negara apabila memunggut 4 Emas 4 Perak dan 13 Gangsa. Penyertaan atlet pelapis ini diharap akan dapat ditambah pada temasya akan datang melalui pelaksanaan program latihan yang lebih baik dan sokongan yang lebih padu dari semua pihak.

Ucapan tahniah kepada urus setia kontinjen dalam dan luar yang sentiasa bekerja keras menyelesaikan semua urusan dan membantu semua pihak di Jakarta dan Palembang.

Sekali lagi setinggi-tinggi tahniah kepada semua pemenang dan kepada yang tidak berjaya jangan putus asa dan cuba lagi di Temasya Sukan Sea 2013 Mynmar.

JUMLAH PENYERTAAN ATLET PELAPIS

JUMLAH PUNGUTAN PINGAT ATLET PELAPIS





No comments:

Post a Comment

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.