Tuesday, November 29, 2011

KEM BAKAT SUKAN TERJUN 2011: Hari Pertama

Hari Pertama Kem Bakat Sukan Terjun 2011 pada 29 November 2011.

Seawal jam 7 pagi kesemua atlet dan jurulatih berhimpun di Dataran Casa MSN sebelum bergerak ke Cafe Atlet untuk bersarapan pagi.  Selesai dengan sarapan kesemua atlet dan jurulatih bergerak ke Pusat Akuatik Bukit Jalil.  

Sebelum atlet dipecahkan mengikut kumpulan negeri dan mengikut kategori, jurulatih Aznizal (Perak) telah mengetuai sesi regangan badan selama setengah jam di kawasan lapang bersebelahan Dry Gym MSN.  

Setelah selesai atlet telah dipecahkan dan mengikut jurulatih negeri masing masing dimana bagi kumpulan A dimulai latihan di pool manakala kumpulan B berlatih di Dry Gym.  

Kesemua sesi latihan ini dipantau oleh Ketua Jurulatih Yang Zhuliang yang telah memberikan komen positif dimana beliau dapat melihat beberapa atlet potensi daripada K.Lumpur, Perak dan Sarawak.  

Pada sesi malam di Auditorium 1 telah diadakan ceramah daripada ISN dengan tajuk Pemakanan oleh Miss Loo.  

Laporan disediakan oleh:
Nurehsan

No comments:

Post a Comment

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.