Thursday, December 1, 2011

KEM BAKAT SUKAN TERJUN 2011 - Hari Kedua


Hari Kedua Kem Bakat Sukan Terjun 2011 (30 November 2011)

Pada hari kedua kem berlangsung telah diadakan satu sesi ujian kecergasan yang dikendalikan oleh team dari ISN yang diketuai oleh Albert Tan (ISN).  Ujian telah diadakan di Dewan Biomekanik, ISN dan seramai 64 orang telah menjalani ujian tersebut dan telah berakhir pada jam 1.00 petang.  Pada sebelah petang, hanya atlet kumpulan A sahaja yang meneruskan sesi latihan manakala atlet kumpulan B diberi pelepasan rehat setelah melihat mereka begitu kepenatan sewaktu menjalani sesi latihan ujian kecergasan.

Aktiviti sebelah malam pula, diisi dengan taklimat oleh ISN dengan tajuk Psikologi. Tiada atlet tidur seperti sesi pertama memandangkan adik adik kecil ini telah mendapat rehat pada sebelah petang dan Pn Rohana (ISN) yang memberi taklimat bijak mengendalikan sesi dengan pelbagai pertanyaan dan mengatur permainan untuk atlet.


Laporan disediakan oleh:-
Nurehsan

No comments:

Post a Comment

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.