Monday, December 5, 2011

KEM MENEMBAK PELAPIS KEBANGSAAN 2011


Hari Ketiga

Tarikh : 3 Disember 2011
Masa : 7.30am - 11.00pm
Tempat : Kompleks Sukan Pelayaran Langkawi & Lapang Sasar Antarabangsa Langkawi (LISRAM)
Jumlah Pegawai : 2 orang
Jumlah Atlet :  10 Orang Pelapis Kebangsaan
                       15 Orang Pelapis Negeri
Jumlah Coach : 4 Orang
Pegawai ISN : 3 orang

Laporan :

pagi jam 7.30am semua atlet bertolak ke lapang sasar dan acara dimulakan dengan perbarisan pagi serta nyanyian lagu 'Negaraku'.  Selepas memanaskan badan, mereka terus mengikut jurulatih masing-masing ke bay acara mereka dan latihan dijalankan sehingga jam 1.00pm.  

Selepas makan tengahari di range, mereka meneruskan latihan sehingga jam 5.00pm.  Pada jam 8.00pm, pengawai sukan bersama jurulatih telah membawa seorang atlet pistol (W) ke klinik bagi tujuan rawatan kerana atlet berkenaan telah mengadu sakit dibahagian perut semasa membuang air dan pada masa yang sama jurulatih Sabki telah ke jeti untuk mengambil 3 orang pegawai dari ISN yang akan terlibat dengan kem ini.  

Sesi malam, acara riadah (game) dikendalikan oleh jurulatih Yusri di dalam dewan dan atlet diarahkan berehat selepas makan lewat malam.


Laporan
Norjihan

No comments:

Post a Comment

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.