Friday, December 2, 2011

KEM MENEMBAK PELAPIS KEBANGSAAN 2011: Hari Pertama

Hari Pertama


Tarikh : 1 Disember 2011
Masa : 6.00am - 12.00am
Tempat : Kompleks Sukan Pelayaran Langkawi & Lapang Sasar Antarabangsa Langkawi (LISRAM)
Jumlah Pegawai : 2 orang
Jumlah Atlet : 10 Orang Pelapis Kebangsaan
15 Orang Pelapis Negeri
Jumlah Coach : 4 Orang

Laporan :


Jam 6.00am jurulatih menembak En. Sabki dan Pegawai Persenjataan En. Zaizi bertolak dari Casa ke KLIA bersama senjata untuk dibawa ke Langkawi. Walau bagaimanapun, mereka menghadapi masalah apabila pihak MAS tidak memaklumkan ada pertukaran kapal penerbangan dari Malaysian Airline kepada Firefly dan mereka terpaksa menaiki penerbangan Malaysian Airline pada jam 11.00am.

Bagi yang menaiki bas pula, perjalanan bermula pada jam 8.30am terus ke Langkawi. Sampai di Kuala Perlis pada jam 5.15pm dan menaiki feri pada jam 6.00am. Pada jam 7.00pm sampai di jeti, 3 buah van telah siap menunggu. Van-van tersebut dikendalikan oleh En. Sabki, En. Zaizi dan Pak Nan dari MSN Langkawi dan sampai saja di asrama, pegawai dan atlet dikehandaki mendaftar untuk masuk ke bilik.

Selepas makan malam, sedikit taklimat diberikan oleh pihak pengurusan asrama iaitu Pn. Shira dan Pak Nan sendiri dan majlis bersurai pada jam 10.00pm.


norjihan



No comments:

Post a Comment

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.