Friday, August 16, 2013

LAPORAN HARIAN - SUKAN REMAJA ASIA KALI KEDUA NANJING CHINA 2013

Hari kedua di Nanjing dimana pihak sekretariat telah mula mengatur dan menyelaraskan jadual latihan rasmi bagi setiap sukan yang akan bertanding. Seperti kebiasaan di mana-mana temasya sukan, masalah utama adalah mengenai pengangkutan.Tiada jadual pengangkutan terkini disediakan oleh pihak penganjur membuatkan kontinjen-kontinjen sukar menetapkan waktu latihan masing-masing.
Pihak sekretariat juga telah bersedia menyambut ketibaan pertama CDM dan pasukan yang terdiri daripada sukan Badminton, Skuasy, Ping Pong, Judo dan pasukan perubatan (ISN) yang dijadualkan tiba jam 9.40 malam waktu tempatan. Kontinjen akan diraikan didalam " Team Welcoming Ceremony " esok jam 3.30 petang di Auditorium yang akan turut disertai oleh kontinjen daripada negara Brunei, Qatar dan juga Uzbekistan.
Sekian laporan harian dari Nanjing, China.

No comments:

Post a Comment

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.