Sunday, November 17, 2013

KEM BAKAT SUKAN MEMANAH PELAPIS NEGERI 2/2013

LAPORAN RINGKAS
17 NOVEMBER 2013

Seperti biasa sesi Kem akan bermula dengan perhimpunan pagi pada jam 7.00 pagi dan diikuti oleh pemanasan badan sebelum menikmati sarapan yang disediakan.

Selepas sarapan pagi, atlet di bimbing untuk melaksankan 'Shooting Skill' bagi jarak 30m sehingga jam 12.00 tengahari. Jurulatih-jurulatih kem mendapati  shooting skill sesetengah atlet tidak mengikut teknik yang betul.

Sesi bersambung pada jam 2.00 petang dengan jurulatih memperbetulkan teknik "shooting skill" pemanah. Latihan terpaksa dipindah ke dalam dewan sekali lagi sebab hujan turun dengan lebat sehingga jam 6.00 petang.

Pada semalam satu sesi 'self confident' telah diadakan dimana setiap atlet diwajibkan untuk memperkenalkan diri serta  menceritakan apa yang mereka belajar daripada kem ini.

Sekian, Laporan dari Keramat

No comments:

Post a Comment

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.