Thursday, November 28, 2013

Laporan Kem Bakat Sukan Olahraga 2/2013, Perlis. (27-11-2013)


Salam sejahtera,

Untuk makluman,sesi latihan hari ini dijalankan di trek SMK Syed Hassan. Atlet dibahagikan dalam 2 kumpulan mengikut acara. JSM Nazmizan dan JSM Sivalingam melatih atlet acara pecut. JPM En Krishan melatih atlet middle long. 

Latihan Sesi petang dijalankan di Stadium Unimap dan latihan endurance dan pembetulan teknik acara pecut dan acara relay dijalankan oleh En Krishnan.

Sesi Malam, atlet menjalankan tugasan kumpulan. Program ini dijalankan oleh JSM Mohammad Nadri. Atlet telah diberi tajuk dan mereka akan dibincang dalam kumpulan dan akan bentangkan dalam kumpulan. Semua atlet kena ambil bahagian dalam program ini.

Sepanjang dua hari, seorang atlet dari pahang mengalami cedera semasa latihan polymeric jump,dan atlet itu diberi latihan ringan sepanjang kem.

Sekian.
Laporan di sediakan oleh: Vimalan

No comments:

Post a Comment

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.