Wednesday, October 5, 2011

LAPORAN KEM ACC 2012 IPOH PERAK

Laporan hari kedua ( 4/10/2011)

Sesi pagi dimulakan jam 8.00 hingga 10.30 pagi yang dijalankan di trek yang mana atlet-atlet dipendedahan dan latihan bagi membaiki teknik di dalam kayuhan ditrek. Kesemua jurulatih terlibat didalam sesi ini yang mana dilihat setiap jurulatih dapat memfokus setiap kesalahan pelumba yang lakukan.

Sesi petang bermula pada jam 3.00 pm dan hanya dapat dijalankan selama sejam di dalam trek memandangkan cuaca hujan dengan digantikan sesi didalam kelas dimana pembelajaran dari segi bike set-up serta gearing yang sepatutnya digunakan semasa warming up dan pertandingan.

Keadaan semua peserta amat baik dan tiada sebarang kecederaan serta masalah kesihatan.Keadaan permukaan trek di velorome juga baik dimana cuma terdapat masih lagi bahan-bahan binaan masih lagi belum dibersihkan dan juga terdapat paku-paku yang di tempat warming-up velodrome.

Sekian laporan dari ipoh.

AZRAIN MOHAMED YUSOF

No comments:

Post a Comment

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.