Friday, November 23, 2012

Kem Bakat Berbasikal Trek(L) Pelapis Siri 01/2012


Assalamualiakum dan Salam Sejahtera,

Kem Bakat Berbasikal Trek(L) Siri 01/12 akan berlangsung bermula pada 21 - 28 November 2012 di Veledrom Rakyat Ipoh, Perak. Pada hari ini para peserta telah melaporkan diri dengan jumlah penyertaan adalah seramai 42 orang (26  atlet,14, jurulatih dan 2 pegawai). Kesemua peserta kem pada kali ini adalah berumur 15 tahun kebawah dan tidak pernah terlibat didalam kem yang dianjurkan sebelum ini. Atlet-atlet yang terlibat di kem ini juga merupakan atlet yang telah biasa menggunakan permukaan trek dan mempunyai pencapaian  di kejohanan-kejohanan berbasikal trek yang dianjurkan pada tahun 2012 ini.

Kem ini akan diketuai oleh Ketua Jurulatih Berbasikal Pelapis Kebangsaan iaitu Cikgu Suod Hussain dan dibantu oleh jurulatih-jurulatih dari Pusat Latihan Negeri. Dengan keadaan cuaca yang tidak menentu, beberapa langkah back up program telah dirancang bagi memastikan kesemua peserta yang menghadiri kem ini memanfaatkan sebaik mungkin program ini.

--
Sekian, laporan dari Ipoh, Perak

RASHID RAMLI

2 comments:

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.