Tuesday, December 8, 2009

Sea Games Laos



Salam,

Baru tiba di Vientiane Laos untuk memantau prestasi atlet-atlet Pelapis. Seramai 40 orang atlet pelapis telah menyertai Sea Games kali ini. Diharap kesemua atlet pelapis akan menunjukkan prestasi yang cemerlang dan mungkin ada yang membawa pingat balik ke Malaysia.

Setelah hampir 6 jam perjalanan dari rumah ke LCCT dan terbang ke Vientiane perasaan gusar tentang keadaan di Laos bertukar gembira apabila disambut oleh pegawai-pegawai dari sekretariat kontingen dan sekretariat MSN. Pihak Penganjur nampaknya amat teliti mebuat persiapan menyambut kedatangan tetamu SEA Games dan semua sukarelawan sentaiasa cuba memastikan semua atlet dan pegawai yang datang ke Temasaya kali ini dilayan dengan baik dan cepat.

Cuaca di sini amat menyenangkan dalam lingkungan 22 celcius tengahari ini. Keadaan yang teratur diairport membuat badan yang kepenatan dan mata yang mengantuk kembali segar. Kedudukan hotel yang berdekatan dengan lapangan terbangan amat juga memudahkan perjalanan kami tanpa ada sebarang traffic jam sebagaimana SEA Games Korat 2 tahun yang lalu.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.