Thursday, June 17, 2010

Olahraga SUKMA Hari Pertama, Kedua dan Ketiga



Olahraga SUKMA Hari Pertama, Kedua dan Ketiga

Hari ini merupakan hari ketiga olahraga SUKMA berlangsung. Sehingga hari ini, 1 rekod Kebangsaan dan 5 rekod SUKMA berjaya di pecahkan. Yang menbanggakan, beberapa rekod SUKMA di pecahkan oleh atlet Pelapis atau bekas atlet Pelapis yang kini diserapkan ke Program Elit.

Atlet-atlet olahraga dalam Program Pelapis Kebangsaan dan Serantau, tidak juga dilupakan atlet-atlet Pelapis Negeri yang telah menunjukan prestasi yang baik pada SUKMA ini. Program yang teratur selama ini telah membuahkan hasil yang membanggakan. Selain memenangi pingat, beberapa atlet Pelapis juga telah membuat Personal Best (PB) kali ini. 

Norliana Kamaruddin (Lompat Tinggi) dan Syed Aliff (100m) antara nama yang menjadi sebutan di SUKMA kali ini. Hari terakhir acara olahraga esok, beberapa orang lagi atlet Pelapis akan menyahut cabaran. Diharapkan mereka akan membuat persembahan terbaik dan terus mengharumkan nama Pelapis.

Laporan oleh teacher Harun

No comments:

Post a Comment

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.