Thursday, January 27, 2011

Lawatan ke Pusat Latihan Memanah di Politeknik Seberang Perai & Cadangan penempatan Akademi.




Salam 1 Malaysia


lawatan pemantauan ke Pusat Latihan Memanah Akademi Serantau dan perumahan cadangan yang baru untuk Akademi di Seberang Prai telah diadakan dan hasil lawatan telah mendapati pusat latihan memanah dilengkapi dengan dua buah kontena untuk dijadikan pejabat dan stor menyimpan dan mennyelenggara peralatan memanah. Sekalung penghargaan kepada pentadbiran Politeknik yang membenarkan pusat latihan ini dapat dijalankan bersama dengan sukan olahraga bagi acara padang (tukul besi & lontar peluru).

Lawatan ke kawasan perumahan untuk cadangan baru penempatan di Kuarters Institusi Pendidikan (rumah guru) yang kini dalam proses untuk mendapat persetujuan daripada KPM. Jika impian menjadi kenyataan  maka keseluruhan warga Akademi akan berpindah dan mempunyai penempatan yang lebih selesa dan tahap keselamatan yang lebih terjamin. Terima kasih atas usaha En Fadil Ketua Unit USPTN P.Pinang yang berusaha gigih untuk memastikan Akademi Serantau Zon Utara berada ditahap yang terbaik.

No comments:

Post a Comment

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.