Thursday, January 27, 2011

Lawatan ke ASZU



Salam 1 Malaysia

Lawatan ke Akademi Serantau Zon Utara (ASZU) menampakkan sedikit kelainan dengan pentadbiran yang baru dengan penampilan yang baru dan tersusun ditonjolkan oleh Suhaimi selaku kerani pentadbiran dan En Adnan selaku Warden. Kunjungan kali ini memperlihatkan sesuatu yang membanggakan dengan tahap kebersihan yang dipertingkatkan serta Akademi yang di hias dengan gambar-gambar yang telah dibekalkan oleh Cawangan Pelapis tersusun indah menampakan suasana yang ceria dan muhibbah. Sekalung tahniah kepada pengurusan Akademi dan para Atlet sekalian.

Dimulakan dengan perbincangan bersama warden dan kerani pentadbiran serta sesi penerangan mengenai perjalanan Akademi yang turut dihadiri oleh En Syamsul Afzan Pengurus Sukan Unit Pelapis Serantau MSN dan En Fadil KUN USPTN P.Pinang. Sesi diteruskan dengan dengan perjumpaan bersama atlet untuk menerangkan status terkini program dan di akhiri dengan sesi bergambar yang telah diatur oleh pengurusan Akademi.

Sekian, Izuwan Hj Arifin melaporkan dari ASZU P.Pinang

No comments:

Post a Comment

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.