Friday, June 10, 2011

SIPMA 2011 - OLAHRAGA

Assalamualaikum,

Untuk makluman seramai 14 orang atlet olahraga dari program Pelapis Kebangsaan telah menyertai temasya SIPMA 2011 yang di adakan di sekitar negeri Melaka. Temasya SIPMA 2011 kali ini telah disertai oleh kontinjen-kontinjen dari MSSM, MASUM, MSPM, MASKOM, MASISWA, MSIPGM dan MSMM.

Atlet-atlet Pelapis Kebangsaan telah menunjukkan prestasi yang amat memberangsangkan pada SIPMA kali ini apabila memunggut 10 emas 4 perak dan 1 gangsa. Dua atlet Pelapis Kebangsaan juga telag mengatasi rekod SIPMA pada temasya kali ini. Pada masa beberapa orang atlet telah mencatatkan catatan peribadi dalam acara masing-masing. Yang paling membanggakan adalah kejayaan Mohd Baihaqi Razlan mengatasi masa kelayakan ke Sukan SEA 2011 apabila mencatatkan 52.94s dalam acara 400m lari berpagar.



laporan disediakan.

Manshahar

No comments:

Post a Comment

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.