Friday, October 23, 2009

KEM BASIKAL WANITA 2009 - LAPORAN HARIAN




2/10/2009

SESI PAGI
-latihan dijalankan di Veledrom dimana kerjama diantara jurulatih pelapis kebangsaan terutama Fairoz amat`membanggakan dimana beliau turut sama-sama membantu memberi tunjuk ajar kepada atlet.
Latihan pagi ini juga amat memuaskan dimana kesemua pelumba berjaya menaikai banking dimana terdapar juga pelumba-pelumba wanita yang menangis takut tetapi atas sokongan jurulatih dan pelumba lain mereka berjaya melakukan.
-terdapat juga pelumba yang jatuh tetapi tiada kecederaan serius cuma luka-luka ringan.


SESI PETANG
-Sesi petang ini bermula jam 3 petang yang mana nICK flyger memberi ceramah berkenaan BIKE FIT. dengan bantuan jurulatih-jurulatih atlet-atlet dapat memahami akan kedudukan dan kesesuaian badan semasa menunggang basikal.
- Selepas sesi NICK pelumba-pelumba dikehendaki masuk kedalam trek untuk menjalani latihan dimana sesi tunjuk ajar warm up yang diketuai oleh Cikgu Suod.
- Disni juga dilihat kerjasama dan peranan diantara jurulatih pelapis kebangsaan,serantau dan negeri bersama-sama memberi tunjuk ajar tidak kira pelumba tersebut bukan dari seliaan mereka. amat membanggakan.
selesai sesi warm up game diadakan dimana jurulatih2 dan pelumba2 nampak gembira walaupun telah dilanyak sejak dari pagi.

SESI MALAM
-Izham dari ISN sedang melakukan Fat TEST terhadap kesemua pelumba DI bilik hotel jurulatih wanita yang dketuai oleh iRMA MADI dan Beatrice.
kesmua ujian ini akan di compille sehingga sesi ISN.

1 comment:

  1. Syabas......!!!!

    Bila pulak kem seumpama ini diadakan untuk peserta lelaki terutama tunas.

    ReplyDelete

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.