Monday, May 12, 2014

FIG AGE GROUP PROGRAM FOLLOW UP CAMP 2014


TEMPAT : Gimnasium3, MSN
TARIKH : 10 – 13 Mei 2014

Pihak Persekutuan Gimnastik Malaysia (MGF) dengan kerjasama dan kepakaran daripada Persekutuan Gimnastik Antarabangsa (FIG) telah menganjurkan ‘FIG Age Group Program Follow Up Camp 2014’ pada 10 hingga 13 Mei 2014 bertempat di Gimnasium 3, Majlis Sukan Negara Malaysia.

Penyertaan bagi kem kali ini melibatkan seramai 32 jurulatih dan 32 atlet dari seluruh negara. Kem kali ini diketuai oleh pakar dari FIG, Encik Jeff Thompson dari Kanada dan dibantu oleh Puan Lilia Ortiz Lopez dari Mexico.

Kem ini merupakan kesinambungan daripada kem yang telah dianjurkan pada tahun 2011 dan 2013 yang lalu. Kem selama 3 hari ini menekankan kepada program latihan dan teknik-teknik senaman disamping meningkatkan mutu latihan selari dengan klasifikasi program yang digunakan oleh jurulatih-jurulatih.
SHA'IF BAHARUDDIN
PENGURUS SUKAN PELAPIS NEGERI
CAWANGAN PELAPIS MSNM

No comments:

Post a Comment

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.