Monday, March 2, 2015

BENGKEL PELAN PEMBANGUNAN SUKAN 2015 – 2022/2023 : 01 MAC 2015

Tarikh : 01 Mac 2015 (Ahad)

Tempat : Pusat Kecemerlangan Sukan Paralimpik, Kg Pandan

Topik perbincangan yang terakhir iaitu sesi yang keenam teras strategik yang kelima - Pembangunan Organisasi berlangsung pada hari ketiga bengkel. Setelah selesai perbincangan semakan penulisan dibuat oleh setiap moderator sebelum diserahkan kepada urusetia untuk diserahkan kepada Ketua Pengarah MSN.

Majlis penutupan bengkel bermula pada 11.00 pagi dilangsungkan oleh Dato' Ahmad Shapawi Ismail, Ketua Pengarah MSN. Blueprint setiap sukan diserahkan kepada KP MSN ketika majlis penutupan ini untuk pemurnian yang seterusnya.

Fasa kedua bengkel akan diadakan pada masa yang terdekat bagi 10 sukan yang seterusnya dengan kerjasama pemegang taruh yang sama. Diharap agar melalui usaha mengadakan bengkel penulisan pelan pembangunan sukan ini dapat memberi kesan yang baik kepada perkembangan sukan di Malaysia.

Ribuan terima kasih diucapkan kepada semua yang terlibat bagi menjayakan program ini dan diharap agar kerjasama erat ini dapat diteruskan di masa yang akan datang.
LAPORAN OLEH,
NENCY EVE
UNIT KHIDMAT SOKONGAN
CAWANGAN PELAPIS MSNM

No comments:

Post a Comment

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.