Tuesday, March 26, 2013

KEM BAKAT SUKAN GIMNASTIK ARTISTIK LELAKI (MAG) - HARI PERTAMA

Tarikh: 25.03.2013

Sesi pertama dihari pertama kem bakat dimulakan dengan sesi ujian kecergasan yang telah dijalankan oleh kakitangan dari Unit Fisiologi Senam ISN. Seramai 52 orang atlet telah diuji dengan beberapa jenis ujian. Antara ujian-ujian yang telah dijalankan adalah seperti ujian kelenturan, kepantasan, kekuatan, keseimbangan dan juga aerobik. Seramai 13 orang jurulatih yang terdiri daripada jurulatih luar negara (JLN), jurulatih penuh masa (JPM) dan jurulatih sambilan (JSM) dari seluruh pusat latihan negeri (PLN) turut sama membantu.

Sesi malam seperti biasa semua atlet telah menjalani sesi "ice breaking" bertujuan untuk mengeratkan lagi perhubungan sesama atlet. Hari kedua kesemua atlet dan jurulatih akan menjalani sesi latihan yang akan diketuai oleh En. Zhang Nan selaku Ketua Jurulatih Sukan Gimnastik Artistik Program Pelapis Kebangsaan.
Sent by Maxis from my Alcatel® smartphone

Laporan disediakan oleh:
Megat 

No comments:

Post a Comment

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.