Monday, March 4, 2013

Laporan Kejohanan ACC 2013 New Delhi India

Tarikh: 1 mac 2013
Tempat: New Delhi India

Pasukan trek remaja negara telah selamat tiba di New Delhi pada jam 12.00 am (new delhi 9.20). Perjalanan dari airport Indra Ghandi ke Hotel penginapan mengambil masa kira kira satu jam perjalanan yang mana setelah selesai urusan penginapan dan peralatan jam 12.00 am waktu delhi baru atlet dan jurulatih boleh berehat. Sesi latihan pagi diadakan di velodrome bermula pada jam 10.00 pagi dan pasukan negara bertolak pada jam 8.45 dari tempat penginapan.

Pengurusan pengangkutan yang lemah dimana segala peralatan basikal dan pasukan diletakkan didalam sebuah bas kecil dengan ditambah kesesakan yang amat teruk. Pagi ini juga perkara diluar jangkaan juga telah berlaku yang menyebabkan kesusahan kepada pasukan. Dimana 2 buah basikal trek jenama Anchor dan Brigestone telah dilanggar oleh bas. Perkara ini terjadi sejurus pasukan menghantar peralatan basikal masuk kedalam velodrome dan apabila kembali ke tempat pemunggahan barang ianya telah dilanggar oleh bas.Keadaan kedua dua basikal tersebut adalah total loss. Pihak kami telah membuat laporan kepada pihak penganjur dan akan membuat tindakan susulan selanjutnya.

Program latihan bagi esok bermula pada jam 10.00 pagi di trek velodrome.
Sekian laporan dari Delhi

 






No comments:

Post a Comment

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.