Monday, November 9, 2009

PLN BERBASIKAL PULAU PINANG







Laporan PPN :

Pada 29 Oktober, PPN telah melakukan pemantauan latihan berbasikal pelumba basikal negeri dan pelapis. Sewaktu pemantauan dilakukan, ada seorang pelumba negeri telah mengalami kerosakan pada sistem gear dan ini telah menjejaskan kayuhan perlumba itu. Jurulatih perlu memberhentikan kesemua pelumba untuk membaiki terlebih dahulu basikal yang rosak dan ini telah menggangu kayuhan pelumba-pelumba lain.

Hasil makluman dari jurulatih, kerosakan berlaku akibat dari kurangnya penyelenggaraan basikal-basikal pelumba. Kerosakan juga berlaku akibat dari peralatan yang sudah lama dan perlu di ganti dengan segera bagi mengelak berlakunya kemalangan dan sebagainya.

PPN mohon agar pihak MSN memberi lagi bantuan peralatan bagi memastikan para pelumba dapat berlumba dalam keadaan selamat dan membantu meningkatkan prestasi pelumba-pelumba..

Disertakan gambar yang berkaitan sebagai makluman pihak tuan..

2 comments:

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.