Friday, November 7, 2014

KEM BAKAT SUKAN AKUATIK TERJUN PELAPIS NEGERI SIRI 2/2014 : HARI TERAKHIR

7 November 2014 (Jumaat)

Hari ini merupakan hari terakhir Kem Bakat Sukan Terjun Siri 2/ 2014 setelah berlangsung selama 5 hari bermula dari 3 hingga 7 November 2014. Setelah sarapan pagi, atlet berkumpul di dewan makan pada jam 9.00 pagi bersama- sama jurulatih dan PPN bagi sesi perhimpunan pagi untuk hari yang terakhir.

Beberapa aktiviti seperti sesi perkongsian pengalaman dari atlet-atlet dan juga ketua jurulatih turut diselitkan. Aktiviti ini turut disaksikan oleh beberapa ibu bapa yang hadir menjemput anak-anak mereka yang seterusnya diikuti dengan sesi bergambar.

Makan tengahari diawalkan pada pukul11.30 pagi berikutan penerbangan bagi atlet Sabah dan Sarawak. Negeri terakhir yang meninggalkan venue penginapan ialah negeri Johor dan Perak dengan bantuan van dan pemandu MSN untuk menghantar mereka ke terminal bas. Van bertolak balik ke MSN pada jam 3.00 petang dan tiba pada 4.00 petang.

LAPORAN OLEH,
NENCY EVE

No comments:

Post a Comment

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.