Tuesday, November 11, 2014

KEM BAKAT SUKAN MEMANAH PELAPIS NEGERI SIRI 2/2014 : HARI KETIGA

9 November 2014

Kem Bakat hari ini masuk hari ketiga dan seperti biasa atlet akan berhimpun pada jam 6:45 pagi untuk menjalani aktiviti pagi. Selepas nyayian lagi 'Negara Ku' dan bacaan doa,  atlet menjalani 'slow jog' sebanyak 4 pusingan mengelilingi padang lapang sasar dan senaman regangan otot.

Selepas sarapan pagi, aktiviti 'Shooting Skill' jarak pendek dilaksanakan. Semasa atlet melakukan panahan jurulatih memperbetulkan kesilapan yang dilakukan oleh setiap atlet. Sesi pagi tamat pada jam 12:30 tengahari.

Aktiviti bersambung semula pada jam 2:00 petang dengan latihan 'Shooting Skill' masih dengan jarak pendek iaitu jarak 10m dan jarak 30m dan di pantau oleh jurulatih-jurulatih yang bertugas. Pada masa yang sama, jurulatih juga membuat pemeriksaan keatas bow atlet. Sesi belah petang tamat pada jam 6:00 petang.

Satu sesi 'Team Building' telah di adakan ada sebelah malam untuk membina semangat sepasukan didalam diri semua atlet.

LAPORAN OLEH,
GIAM FOOK PANG
PENGURUS SUKAN PELAPIS NEGERI

No comments:

Post a Comment

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.