Sunday, November 9, 2014

KEM BAKAT SUKAN MEMANAH PELAPIS NEGERI SIRI 2/2014 : HARI PERTAMA

7 November 2014

Hari ini berlangsungnya Kem Bakat Sukan Memanah Pelapis Negeri Siri 2/ 2014 bertempat di Lapang Sasar Memanah, Kompleks Sukan MSN Keramat, Kuala Lumpur. Kem Siri 2 kali ini disertai seramai 36 orang atlet, 7 orang jurulatih dan 7 orang pegawai. Kem Bakat Siri 2 ini diketuai oleh En. Muhammad Marbawi Sulaiman, Jurulatih Elit dan dibantu oleh jurulatih-jurulatih seperti;

1. En. Norizam Ishak (Elit)
2. En. Wan Mohd Khalmizam (PK)
3. Puan Siti Solehah (Bekas Atlet Elit)
4. En. Muhammad Izzuddin (PS)
5. En. Azizul Khairi (JPM Johor)
6. En. Jefri Ngaiman (JSM NS)
7. En. Wan Syarif Syafiq (JSM KL)


5 orang SDO telah di lantik untuk membantu menguruskan dan melancarkan perjalanan aktiviti harian kem.

1. En. Ahmad Affandy (N.S)
2. Puan Norhamamah (Sabah)
3. En. Muzhafar (K. Lumpur)
4. Puan Suhana (Selangor)
5. En. Mohamad Hafizuddin (Terengganu)


Sesi pendaftaran bermula seawal-awal jam 7.30 pagi sehingga jam 3.30 petang di lokasi penginapan iaitu Hotel Safari. Satu sesi taklimat ringkas perjalanan kem telah di laksanakan pada jam 4 30 petang oleh pengurus sukan memanah. Sejurus taklimat berakhir, satu sesi Klinik Memanah telah di adakan dan dikendalikan oleh En. Muhammad Marbawi selaku ketua jurulatih kem. 

Pada sesi sebelah malam, satu sesi Ice Breaking telah diadakan dimana atlet semua perlu bekerjasama untuk mengharungi aktiviti-aktiviti yang diberikan. Esok semua atlet akan menjalani Ujian Kecergasan yang akan dikendalikan oleh pihak ISN pada jam 8.00 pagi.

Laporan Oleh,
Giam Fook Pang
Pengurus Sukan Pelapis Negeri
Cawangan Pelapis

No comments:

Post a Comment

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.