Monday, March 24, 2014

Laporan Hari Kedua : Kem Bakat Sukan Olahraga 1/2014

Tarikh : 23 March 2014
Tempat : Stadium Hang Jebat, Melaka

Salam sejahtera,

Hari kedua kem diteruskan dengan aktiviti nyanyian lagu Negara Ku seawal 6,45 pagi di mana melibatkan semua peserta dan jurulatih. Seterusnya aktiviti diteruskan dengan taklimat dari kem komandan. Setelah taklimat, semua atlet bergerak ke Stadium untuk program pagi iaitu sesi warm up dan drill latihan. Sesi latihan  dijalankan sehingga 11.30 pagi. 

Manakala untuk sesi petang pula, tumpuan lebih kepada persedian atlet ke pertandingan acara Hexathlon. Sebanyak 6 stesen telah disediakan, untuk membantu atlet agar dapat menyesuaikan diri untuk acara yang akan dipertandingkan pada esok pagi.

Pengisian program malam adalah sesi Ceramah Motivasi yang telah dikendalikan  oleh En Sukri dari Jabatan Sahabat Belia Negeri Melaka. Pada masa yang sama juga, satu mesyuarat telah dijalankan bersama urusetia dan jurulatih dengan En.Trapadi berkenaan dengan persediaan pertandingan acara Hexthlon yang akan diadakan. Pertandingan akan bermula pada 24/3/2014 , pada jam 8.30 pagi di Stadium Hang Jebat, Melaka. 

Sekian.

VIMALAN A/L PALANIAPPAN

No comments:

Post a Comment

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.