Thursday, October 23, 2014

12TH INDONESIA INTERNATIONAL OPEN BOWLING 2014 : HARI KETIGA

Perlawanan hari ini masih diteruskan lagi bagi games MQ qualifying untuk beberapa orang atlet yang masih belum melayakan diri ke pusingan akhir yang akan dijadualkan pada keesokan hari. Pada hari ini 2 atlet telah bermain mulai jam 9.00 pagi dan beberapa memilih untuk bermain sebelah petang dan squad jam 7.00 malam.

Setakat jam 7 malam seramai 7 orang atlet telah melepasi kelayakan iaitu, Sheena Ayesha, Noresha Keligit, Sh. Nurfatimah Sy Hussin, Qalif Adnor Adam, Nadmi Fikri. Hanya 2 orang masih bermain Pusungan MQ. 2 orang lagi akan bermain Mens Open MQ qualifying. Keputusan kelayakan MQ sehingga jam 9.30 malam tadi hanya 2 orang tidak dapat melayakan diri ke pusingan akhir iaitu Qistina Zainal Abidin dan Presert Ananthoporn.

Games untuk atlet pelapis kebangsaan tamat jam 9.30 sahaja manakala Kategori Open masih bermain untuk kelayakan MQ. Dilampirkan gambar sekitar perlawanan hari ke 3.

Disediakan oleh,

Norishah Sabidi
Pengurus Sukan
Pelapis Kebangsaan

No comments:

Post a Comment

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.