Sunday, August 24, 2014

KEM BAKAT SUKAN MENEMBAK SIRI 1 2014-HARI PERTAMA

Tempat : Bandar Indera Mahkota,Pahang
Tarikh : 23 Ogos 2014

Satu Kem Bakat Menembak Siri 1 telah diadakan di Lapang Sasar Kompleks SUKPA Pahang. Sebanyak 12 negeri dari seluruh Malaysia dengan penyertaan seramai 40 orang atlet dengan pecahan 21 wanita dan 19 lelaki dari acara pistol dan rifle telah terpilih untuk menyertai kem ini. Manakala seramai 13 org jurulatih dan pegawai USPTN telah dipertanggungjawabkan untuk membantu melaksanakan kem ini dengan baik.

Hari ini merupakan ketibaan atlet-atlet negeri dimana kebanyakan tiba pada sebelah petang dan kesemua atlet, jurulatih dan pegawai telah ditempatkan di Hotel City Times yang jaraknya hanya 4 kilometer dari Lapang Sasar. Tiada masalah berkenaan perjalanan atlet-atlet dari negeri masing-masing dan keadaan penginapan untuk atlet juga dilaporkan baik.

Pada sebelah malam, sesi pengenalan Kem Bakat Sukan Menembak dan aktiviti sesi suai kenal atlet dan jurulatih juga telah dilakukan. Taklimat berkenaan jadual penuh kem juga telah diberikan dan semua yang terlibat telah memberi kerjasama yang baik.

Sekian terima kasih

LAPORAN OLEH,
DINIE SUHAMI
PENGURUS SUKAN PELAPIS NEGERI
CAWANGAN PELAPIS MSNM

No comments:

Post a Comment

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.