Friday, August 29, 2014

KEM BAKAT SUKAN MENEMBAK SIRI 1 / 2014 : HARI TERAKHIR

Tempat : Bandar Indera Mahkota,Pahang
Tarikh : 28 Ogos 2014

Hari ini merupakan hari terakhir Kem Bakat Menembak Siri 1 / 2014. Seawal jam 7.00 pagi, atlet telah berhimpun seperti biasa dan melakukan senaman pagi.

Setelah sarapan pagi semua atlet, jurulatih serta pegawai yang terlibat dengan kem telah bergerak ke lapang sasar untuk upacara penutup. Sedikit nasihat dan pandangan telah diberikan kepada atlet dalam sesi penutup ini dan berharap agar kem yang seterusnya atlet dapat meningkatkan lagi prestasi dan berada pada tahap yang terbaik. Selesai sahaja upucara penutup Kem Bakat Sukan Menembak Siri 1 / 2014, semua atlet-atlet, jurulatih dan pegawai makan tengahari sebelum pulang ke negeri masing-masing.

Kesuluruhannya, kem ini telah berjalan dengan sempurna tanpa sebarang masalah dan atlet-atlet telah memberi komitmen yang baik serta berjaya menunjukan prestasi yang memberansangkan sewaktu sesi latihan dan pertandingan dan berharap agar prestasi seperti ini dapat ditunjukan di dalam kejohanan-kejohanan yang disediakan pada masa akan datang.

Sekian terima kasih.

LAPORAN OLEH,
DINIE SUHAMI
PENGURUS SUKAN PELAPIS NEGERI
CAWANGAN PELAPIS MSNM

No comments:

Post a Comment

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.