Tuesday, August 26, 2014

KEM BAKAT SUKAN TERJUN SIRI 1 / 2014 : HARI PERTAMA

25 -29 Ogos 2014
Kompleks Sukan Majlis Bandaraya Ipoh, Perak

Seramai 47 orang atlet terdiri daripada 5 orang atlet Pelapis Kebangsaan dan 42 orang atlet Pelapis Negeri iaitu 5 orang  dari Negeri Perak, 7orang Selangor, 5 orang dari WPKL, 7 orang N.9, 5orang Johor, 7orang Sabah dan 6orang Sarawak, manakala seramai 9orang jurulatih yang terdiri daripada 2 orang jurulatih Pelapis Kebangsaan dan 7 orang jurulatih Pelapis Negeri dan seramai  3 orang SDO dari negeri Perak, Johor dan Sarawak.

Program bermula pada pukul 2.00 petang iaitu pendaftaran kemasukan bilik penginapan di Fair Park Hotel, Ipoh, Perak. Pada pukul 4.30 petang semua berkumpul di Dewan Seminar Fair Park Hotel. Ucapan selamat datang oleh En Zahrul PKU, USPTN Perak dan seterusnya bermula altiviti berkumpulan dimana setiap kumpulan diketuai oleh atlet Pelapis Kebangsaan. Setiap kumpulan diberi tugas untuk menyediakan nama, logo dan sorakan kumpulan serta berkenalan sesama ahli kumpulan. Aktiviti petang berakhir pada pukul 7.15 petang dan seterusnya makan malam.

Aktiviti malam pula bermula pada pukul 8.30 malam di dewan seminar dengan dimana setiap kumpulan membentangkan nama, logo dan sorakan kumpulan serta perkenalkan nama ahli kumpulan. Selepas persembahan kumpulan, aktiviti seterusnya adalah fokus dan ikut arahan yang diberikan. Aktiviti malam berakhir pada pukul 10.30 malam dan diikuti dengan minum malam.

Sekian laporan.
LAPORAN OLEH,
NAZLIN SHIMA 
PENGURUS SUKAN PELAPIS NEGERI
CAWANGAN PELAPIS MSNM

No comments:

Post a Comment

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.