Wednesday, August 27, 2014

PEMANTAUAN SUKAN BERBASIKAL DI PUSAT LATIHAN SERANTAU IPOH, PERAK

Tarikh   : 27 Ogos 2015
Masa    : 3:30 pm - 6:00 pm
Tempat : Pusat Latihan Serantau Ipoh, Perak

Pemantauan di Pusat Latihan Serantau Ipoh Perak merupakan pemantaun bagi kali yang ketiga dimana tujuan pemantauan dilakukan adalah bagi menilai pelaksanaan program yang dilaksanakan serta mengenalpasti isu atau masalah di Pusat Latihan tersebut.

Maklumat Pusat Latihan :

Jurulatih : Jamaludin Omar
Mekanik : Muhammad Syamir
Atlet       : 10 lelaki
                 5 atlet 17 tahun
                 5 atlet 16 tahun

Latihan : Selasa - Jumaat
               3:30 pm - 6:30 pm
               Sabtu - Ahad
               8:00 am - 1:00 pm

Penginapan : Telah menerima perabot serta peralatan rumah. Antara peralatan yang diperolehi adalah Katil, Tilam, Bantal, Meja Belajar, Ampaian, Papan Seterika.

Peralatan latihan : Telah menerima rak basikal serta peralatan baiki basikal.Alat ganti bagi tahun 2014 masih dalam proses di peringkat Majlis.

Perjumpaan bersama atlet dan jurulatih juga telah diadakan yang mana perbincangan melibatkan persekolahan dan masalah di pusat latihan. Tiada isu dibangkitkan namun aspek pemakanan perlu diberi teguran kepada pihak katerer memandangkan makanan yang disediakan dalam kuantiti yang sedikit, dua jenis lauk sahaja dan tidak mengikut pemakanan atlet. Pihak unit telah berbincang bersama En. Zahrul iaitu Pemangku Ketua Unit USPTN Perak untuk mengadakan perjumpaan bersama pihak katerer.

No comments:

Post a Comment

Please be moderate and respect each other when leave your comments in this blog. The objective of this blog is to promote Pelapis Program not to discuss any irrelevant issues other the sports. All positive comments and suggestion are always welcome.